SVTA werkt breed

Onze diensten en producten worden breed afgenomen door de meest uiteenlopende instanties en ondernemingen door heel Nederland.

Denk hierbij aan gemeenten, scholen en (sport)verenigingen, maar ook sportscholen, recreatieparken, (overdekte) speelpaleizen, thema- en pretparken en buurtverenigingen.

Totaalaanbod

Ons aanbod van diensten is zeer breed, divers en bieden een totaalpakket. Zo behoudt u het overzicht, werkt u kostenbesparend en maakt u efficient gebruik van de tijd en mogelijkheden.

Gemeenten maken veelal gebruik van onze diensten vanwege de vele speeltoestellen in hun gemeente. Naast inspectie dienen alle toestellen conform landelijk opgestelde richtlijnen middels inspectie gecertificeerd te worden.

Scholen beschikken vaak over speeltoestellen voor kinderen. Maar ook rubberen ondergronden en kleine doeltjes zijn bijna op alle scholen aanwezig. Ook deze toestellen dienen correct geplaatst, geïnspecteerd en gecertificeerd te worden.

Sportscholen en verenigingen beschikken veelal over rubberen ondergronden om zodoende de kans op blessures te verminderen en kostbare apparatuur te beschermen tegen valschade.

Bij parken voor recreatie en plezier staan overal speeltoestellen en rubberen ondergronden. Al deze parken door heel Nederland dienen aan strenge veiligheidseisen te voldoen. Regelmatige inspecties voorkomen groter (fysiek en financieel) leed en eventuele sluiting.

SVTA adviseert, maakt plannen en inspecteert speeltoestellen en ondergronden door heel Nederland voor de meest uiteenlopende instanties.