Dutch panna scoort!

Sportkooien enthousiasmeren jongeren over de hele wereld om hun favoriete sport buiten te beoefenen.

Het bevordert namelijk hun fysieke en mentale gezondheid. Pannakooien bieden tal van mogelijkheden om in openlucht te sporten. Natuurlijk is het daarbij ook belangrijk om de veiligheid van onze jeugd bewaken, en te kiezen voor veilige, duurzame en kwalitatieve producten.

Wees dus alert

Wil je een duurzame, veilige en kwalitatieve pannakooi aanschaffen? Controleer dan zeker de bovenstaande criteria. Een pannakooi / multifunctionele sportkooi is niet zomaar een paar hekdelen aan elkaar verbinden, maar na degelijk research van spel/voetbal gedrag en omgevingsbehoeften heeft DutchPanna® 10 jaar geleden een uniek concept uitontwikkeld met als grootste “doel” het ultieme veilige en dynamische sportplezier voor leerlingen en hun leraren . De uitgekiende ronde of ovale vorm is samen met een team van sportleraren , voetbaltrainers en fysiotherapeuten en veel testwerk tot stand gekomen. Daarom is de DutchPanna® kooi een volwaardige unieke sportkooi.

Over ons

DutchPanna® is fabrikant van sportkooien en heeft al vele jaren ervaring op gebied van vandalisme-bestendige sportkooien en toestellen. DutchPanna® produceert al haar producten lokaal en is officieel partner van Stichting van het kind, Stichting Kinderfondsen Nederland, Dirk Kuijt Foundation en de John de Wolf Foundation. Wij enthousiasmeren jongeren over de hele wereld om hun favoriete sport buiten te beoefenen. Het bevordert namelijk hun fysieke en mentale gezondheid. Onze pannakooien bieden tal van mogelijkheden om in openlucht te sporten. Natuurlijk willen wij daarbij ook de veiligheid van onze jeugd bewaken. Daarom hechten we bij DutchPanna® ontzettend veel belang aan veilige, duurzame en kwalitatieve producten.

Dutch Panna Oval kooi

Promovideo met John de Wolf

John de Wolf is ambassadeur van Dutch Panna! Kijk en luister wat hij te zeggen heeft